D’Minièresbunn Doihl bedreift eng 700mm Schmuelspuerbunn. Bis haut ass d’Flott vum de Gefierer op 51 Lokomotive gewuess, déi aus verschiddene Biergbaubetriber kommen. 1990 koum d’Iddi op, nieft dem Zuch 1900 zu Fond-de-Gras/Péiteng och eng Minièresbunn am Industrie- an Eisebunnspark Fond-de-Gras ze bedreiwen (Minett Park), déi d’Infrastruktur vun der fréierer Firma MMR-A notze soll. Dëst huet zu der Grënnung vun der Associatioun Minièresbunn Doihl asbl gefouert. 2002 gouf d’Streckennetz op Saulnes (F) ausgebaut. Mat dëser Streckeverlängerung huet d’Minièresbunn déi éischt grenziwwerschreidend touristesch Eisebunn an der EU gemaach. Dës Bunn gouf bis an d‘1970‘Jore benotzt fir Eisenäerz op Longlaville (F) ze transportéieren.
L’association Minièresbunn Doihl exploite un chemin de fer minier à voie étroite de 700 mm. À ce jour, la flotte de véhicules compte désormais 51 locomotives provenant de diverses sociétés minières. En 1990, l’idée est née d’exploiter, en plus du train 1900 à Fond-de-Gras/Pétange, un chemin de fer minier dans le parc industriel et ferroviaire du Fond-de-Gras (Minett Park), qui utilisait l’infrastructure du l’ancienne société MMR-A. Cela a conduit à la création de l’association Minièresbunn Doihl asbl. En 2002, le réseau de lignes a été étendu jusqu’à Saulnes (F). Avec cette extension du tracé, le chemin de fer minier est devenu le premier chemin de fer touristique transfrontalier de l’UE. Cette voie fut utilisée jusque dans les années 1970 pour acheminer le minerai de fer jusqu’à Longlaville (F).